Stałe wsparcie dla Klientów w czasie epidemii

W czasie epidemii POLCHIP realizuje usługi dla Klientów w sposób ciągły i niezakłócony

W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii pragniemy poinformować, że firma POLCHIP świadczy usługi dla Klientów w sposób ciągły i niezakłócony. W celu zagwarantowania bezpieczeństwa Pracowników, Klientów i Kontrahentów podjęliśmy stosowne działania zgodne z regulacjami i zaleceniami Rządu oraz służb sanitarnych.

Nasz Zespół pozostaje do Państwa dyspozycji zapewniając pełne wsparcie. Część naszej organizacji działa zdalnie, natomiast wszystkie procesy biznesowe: serwis, handel-dostawy, administracja, finanse, itd. są realizowane normalnie pomimo wyjątkowej sytuacji, której wszyscy doświadczamy.

Mając na uwadze bezpieczeństwo nas wszystkich prosimy w miarę możliwości o korzystanie z serwisu zdalnego (online), a podzespoły do naprawy prosimy o wysyłanie na adres naszej siedziby: 02-787 Warszawa, ul. Okaryny 9.

Aktualności

Kategorie

Archiwum